Simon-Marianne.reismee.nl

Laatste verslag

Hallo allemaal, Zojuist op de fishermanswarf zitten lunchen. Een clam of showder, dat is een super groot hard uitgehold rond brood gevuld met vissoep. Erg lekker, dat gaan we thuis ook eens maken. We hadden het de eerste dag in San Francisco gezien en dat wilden we toch wel een keer proeven. Alle zeerobben nog eens gezien, die op grote stenen aan de kust lagen te luieren. De hele boulevard afgelopen en gekeken of we nog iets leuks konden kopen. Helaas we konden ons geld niet kwijt. Zoveel kitsch en troep, daar kunnen we niemand blij mee maken. Dus we gaan jullie niet blij maken met goed bedoelde (troup) souveniertjes! Vanmiddag gaan we nog wat lui liggen lezen (ik heb al 2 boeken uit) en morgenvroeg gaan we opruimen en inpakken. Dit is ons laatste verslag van een onwijs mooie vakantie. We hebben heel erg genoten en zullen nog heel veel nagenieten met de foto's en film. Het is ook wel goed zo en het lijkt ons heerlijk om weer in ons eigen bed te slapen met de poezen om ons heen. Wij willen jullie bedanken voor alle leuke reacties. Vooral ook om de reactie van tante Aat en ome Louis uit NZ te lezen (we hebben vaak zitten vergelijken met NZ) . Jullie vonden het leuk om onze verslagen te lezen, maar wij vonden het leuk om jullie reacties te lezen. Zodra we thuis zijn maak ik zsm een mijn album nl. Het foto's versturen via het blog ging moeizaam, veel handelingen moesten we hiervoor doen. Dus dat hebben jullie nog te goed. Met lieve groeten, Simon en Marianne

Ineke

Hoi Simon en Marianne,

Het was leuk jullie reis te volgen. Goede reis naar huis toegewenst!

Liefs Ineke

Hettie en Peter

Wat vliegt de tijd, is de reis alweer voorbij. Maar jullie hebben er weer heel veel mooie herinneringen bij.
Goede reis terug naar huis en tot gauw.

Aat en Louis

Hartelijk dank voor het mogen genieten van julie vakantie.Dat is iets waar je nog lang van kan genieten..We wish you a good trip home.Aat en Louis