Simon-Marianne.reismee.nl

Big Sur

Vanmorgen rond 7.30 uur lagen we vanuit ons bed naar de zee te kijken. Nee zo'n uitzicht zullen we niet zo gauw meer meemaken. We hebben ontbeten en koffie gedronken. Probeerden nog te skypen met Wilma en Wim, maar dat lukte niet we kregen geen verbinding. Rond 9.30 uur vetrokken we om de mooie kustroute te gaan rijden. In Gambria een aantal gallery's bezocht en koffie gedronken. Leuk plaatsje beetje engelse cottage huisjes, heel gezellig. Daarna verder langs de kust, eerst laag maar later steeds hoger zoals in Portugal. Een aantal uitzichtpunten gezien o.a met zee olifanten. Ook vandaag veel pelikanen zien vliegen soms wel 50 die overvlogen, prachtig gezicht. We kwamen rond 17 uur bij een camping in Big Sur. Een plaatsje van niks. De camping ligt in het bos en er staan vooral tenten. Overal zijn er vuurtjes want de avonden zijn koud. Het doet heel gezellig aan. We blijven hier maar 1 nacht. Morgen gaan we  naar de laatste camping in Monterey, daar blijven we 3 nachten. Monterey is een aardige plaats. Er is een groot aquarium die we gaan bezoeken. Er is een grote marina en ook een golfterrein zagen we op de kaart. Ja en daarna moeten we de camper inleveren, maar eerst nog 3 dagen relaxen. We hebben iedere dag in deze vakantie mooi weer gehad, maar zijn nog  niet echt bruin. We zijn  niet van die bakkers, maar we hopen de komende dagen toch nog een kleurtje te krijgen.