Simon-Marianne.reismee.nl

Monterey

Het is vandaag de eerste bewolkte dag. We zijn al om 7.30 uur aan het ontbijten en om 8 uur zitten we met Bianca te skypen, dit is de 2e keer dat het lukt. Geweldig dat zo iets kan! Rond 9  uur gaan we richting het aquarium en zetten de camper bij de fishermanswarf, zodat we de hele boulevard af kunnen lopen. Voor het eerst betaald parkeren, dat hebben we nergens nog hoeven doen. Om 10.30 uur hebben ons kaartje gekocht en konden gelijk  naar het voederen van de vissen in het grote bassin. Grote tonijnen, haaien, schildpadden en ook zwermen sardines komen langs. Binnen 10 min hebben ze 4000 kg aan kleine visjes opgegeten. Dit gebeurt een paar keer per dag, daarom is het entreekaartje zo duur 35 dollar pp. We lopen verder langs zeepaardjes, kwallen enz. Het ziet er allemaal mooi uit en er zijn zeer kindvriendelijke leerobjecten tussendoor neergezet. We hebben pas om 11.30 uur koffie gedronken en zijn tot 13.30 uur bezig geweest om alles te bekijken, filmen en fotograferen. We waren onder de indruk van dit aquarium.   Op de terugweg bij een restaurantje een broodje gegeten. Simon had een broodje calamaris en ik met tonijn. We hadden ook nu weer beter 1 broodje kunnen nemen, want de helft kregen we niet op. We hadden geparkeerd tot 15 uur en we waren precies op tijd. De fishermanswarf zijn we niet aan toe gekomen, maar we hebben nog 1 (laatste) vakantiedag. Dus morgen gaan we daar koffie drinken en/of lunchen, maar als het mooi weer is gaan we in de zon liggen.

Wilma

Hoi lieverds, goh nog 1 dag vakantie...... En dan kunnen we elkaar weer knuffelen. We hebben jullie gemist. Jammer dat skypen met ons niet lukte maar gelukkig wel met Bianca. Geniet van de beach. Goede terugreis. Wly. W&W

crista

Zo te zien hebben jullie er (bijna) een prachtige vakantie op zitten. Bedankt voor de mooie verhalen en foto's.
En goede reis terug (zal wel even wennen zijn met het
nederlandse weer).
Zie jullie gauw.
xCrista

Patrick & Bianca

Hey lieverds,

De gezellige vakantie verhalen blijven maar binnenstromen.... We gaan ze nog missen ;)
We vonden het super om de vakantie met jullie mee te beleven. Maar wel heel gezellig als jullie weer in het land zijn. Succes met de terugreis, geniet van jullie laatste momenten in VS.

Liefs Patrick & Bianca

Anita & Piet

Lieve buurtjes,

Wat een fantastische rondreis hebben jullie gemaakt en wat laten jullie ons meegenieten van alle koffiepauzes en big size lunches en diners. Gelukkig doen jullie ook nog tussendoor aan gezonde maaltijden en misschien is het na terugkomst weer eens tijd voor een stoomovengerecht. Wij kijken uit naar jullie belevenissen als alle foto's en reisverhalen geordend zijn! Nog even en dan gaan we kijken hoe Nederland Duitsland in de pan hakt (voetbal). Het is in ieder geval een gekkenhuis momenteel.

Geniet nog de laatste dagen en een veilige terugreis en gehouden thuiskomst toegewenst.

Anita & Piet

tante Trees

Wat 'n geweldige vakantie is dit geweest, we hebben
genoten van alle verhalen en mooie foto's.Daar kunnen jullie met plezier op terug kijken.Wij zijn blij dat het zo goed verlopen is.Lieve Marianne en Simon
welkom terug in de familie kring over 'n paar dagen,
dat wordt wel weer wennen hoor,na zo veel vrije tijd.
Tot ziens,
liefs ome Gerard en tante Trees....

Nancy & Jeroen

Hey M&S

Wat een prachtige verhalen, wat een onvergetelijke reis. Maar denk dat het ook wel weer fijn is op huiswaarts aan te gaan waar jullie nog lang zullen nagenieten en ons al het moois kunnen vertellen aankomend weekend.

Goede terugreis!

Knuffels, Nancy & Jeroen

Annie van Schaick

Ik heb genoten van jullie beeldend geschreven verhalen. Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt.
Wel thuis!