Simon-Marianne.reismee.nl

8 en9 juni

8 juni Vanmorgen zijn we rond 9 uur vertrokken richting Pismo Beach.  We waren daar al om 10.45 uur en hebben daar eerst koffie gedronken en op de boulevard en pier foto's genomen van de onstuimige zee en zijn bewoners. In hetzelfde retaurant zitten lunchen. Simon fish en chips en ik calamaris. Lekker in het zonnetje gezeten alleen erg veel wind, maar dat schijnt hier normaal te zijn  aan de pacific (water 16 garden). Pismo Beach had verder niets te bieden en we zijn dus verder gereden naar Morro Bay (30 min verder). We hebben bij een rv park aan het strand 2 overnachtingen geboekt. Mooie plek hebben we hier. Uit ons bed kijken we zo op het strand en zien de golven. Echt gaaf!  We zijn bij aankomst gelijk naar het plaatsje gewandeld over het strand en de boulevard. Er zijn heel veel restaurantjes en souvenir winkeltjes, gezellig. We hebben in een pub een biertje zitten drinken en daarna in een leuk restaurant vis zitten eten met een super lekker wijntje. Er was alleen nog plek aan de bar want het was weer een feestdag hier en dan is het overal vol. We zaten naast 2 amerikaanse dames (73 en 88 jaar) heel leuk mee zitten praten. Het engels praten gaat steeds makkelijker. Na het eten weer over het strand teruggelopen en we waren nog net voor het donker terug. Zonet genoten van de ondergaande zon in de stille oceaan vanuit ons bed!   9 juni We hebben vandaag een heerlijke relaxe dag gehad. Rond 8 uur werden we wakker door de zon en het geluid van de zee. Lekker ontbeten en daarna buiten koffie gedronken. De hele ochtend zitten lezen wat een luxe. Na de lunch heb ik een  dutje gedaan omdat ik slecht geslapen had. Rond 3 uur zijn we naar het haventje gegaan via het strand. Er waren veel mensen op het strand  vandaag (zaterdag)  Aan de boulevard was er bij het eerste restaurantje live muziek. Het klonk gezellig 2 cowboys met gitaar en mandoline, verder was het een simpel terras met plastic bekertjes. Ik ben 2 witte wijn en appetizer van shrimps en calamaris gaan halen (zelfbediening) . We zaten aan het water en zagen zeehonden en otters ontspannen in het water liggen. Het leek of ze ook van de muziek genoten. Het was zo  ontspannen lekker in het zonnetje, lekker snoepen en genieten van de muziek. We hebben er circa 2 uurtjes gezeten en zijn daarna over de boulevard en het strand naar onze camper terug gegaan. Vandaag eten we macaroni met veel groenten en gaan ons hout buiten opstoken. Deze hadden we gekocht om te bbqn, maar roerbakken vinden we lekkerder. Morgen gaan we richting Big Sur.

Wim

Goh gezellige activiteiten fijn voor jullie. En skypen? Gaan we dat nog doen? Kus W&W

joop en m arian

Nou cowboys geniet nog van de laatste dagen, geen idee wanneer jullie terugkomen maar dan is het nog maar dde vraag oranje nog in de reeks is, m aar dit terzijde.
D ikke knuffel van joop en m arian

Bianca & Patrick

Hey Lieverds,

Wauw! Wat heerlijk een zonsondergang vanuit je bed zien. Zo te lezen weer hele unieke momenten beleefd.
Gaaf!

Vrijdag avond een super gezellige Kroätie reunie gehad.
Vandaag heerlijke een dagje vakantie. De zon schijnt :) Heerlijk op balkon ontbeten!
Vanochtend in jullie huis geweest, het is weer stof vrij en de poesjes maken het goed.

Aan Oranje heb je niets gemist....

Tot zaterdag!!!

Geniet nog even van het mooie Amerika!

Veel liefs Patrick en Bianca

Petra

Heel leuk om jullie op het rond reizen te vergezellen via al jullie verhalen.
Geniet er nog lekker van en wij genieten mee.

liefs, Petra en Yvonne

Piet en Anita

Hallo daar,

Wat is het toch leuk om zo met jullie mee te reizen.
en dat jullie zo genieten!!!
Hier gaat alles zijn gang...dit weekend waren wij alleen in het gebouw.
We hebben nu 4 woningen en 3 poesjes.....
De spinnenman is geweest en Mara en Noa waren bang en zaten samen gezellig in de kast, maar een half uur nadat de man weg was , liepen ze weer rond.
iedere dag eten ze alles schoon op en zijn ze blij als ze weer nieuw eten krijgen en een aai over hun bol.
Het gaat dus allemaal prima met ze en ons.
Genieten jullie er dus nog lekker van en we hopen jullie weer zaterdag te zien!!!
groetjes Piet en Anita

marga

Geniet nog van de laatste vakantiedagen en kom behouden thuis.

marga