Simon-Marianne.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Nog even en dan mogen we eindelijk weer! Na Nieuw Zeeland in 2007 en Nepal in 2010 ishet nu de beurt aan het zuid westen van de USA. We gaan vanaf 19 mei 28 dagen toeren vanaf Francisco om uiteindelijk ook weer in San Francisco te eindigen.

We zijn al langer aan het kijken om dit rondje eens te gaan maken en nu kunnen we dan eindelijk. We beginnen zoals gezegd in San Francisco. Daar blijven we 3 dagen, gaan dande camper ophalen en rijden dan door naar de Yosemite. Na Yosemite staat Las Vegas - Bryce NP - Zion NP - Grand Canyon en Los Angeles op het programma. Na Los Angeles rijden we via de mooistekustroute weer terug naar San Francisco om daar de laatste paar dagen van het rondje vol te maken. En tijdens het rondje gaan we natuurlijkproberen om te bloggen en zo de thuisblijvers op de hoogte te houden van onze avonturen.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Marianne en Simon

Nancy & Jeroen

Lieve Simon & Marianne,

Nog 5 nachtjes en het is zover: De start in SF. Het lijkt ons geweldig jullie te kunnen volgen. Maar voor nu, de laatste zaken uitzoeken, planning doornemen, misschien wat reserveringen doen, inpakken en dan is het genieten voor jullie.

Veel plezier en geniet vooral!

Knuffels van ons!

Joop en Marian

Hoi lieve Simon en Marianne,

Wij weten wat jullie te wachten staat en dat is heeeeeel veeeel. Dus volop genieten maar. We gaan jullie zeker volgen.
Neem nog maar een lekkere borrel op de verjaardag van Simon en alvast een goede reis.

Dikke knuffel van Joop en Marian

Els

Mooie foto in de header.
Heel veel plezier gewenst en leuk dat jullie ons op deze manier laten meegenieten.

Petra

Het is nu echt nog maar een paar "nachtjes" aftellen.
Ik ga jullie zeker volgen.

Heel veel plezier en ga er lekker van genieten.

JOYce

Dear M&S, I wish you beautiful weather, a perfect camper en good roads. Greetings to El Capitan in Yosimite. Have a safe and relaxing journey!!
ENJOY every minute of it!
big hugs and kisses for both of you

Peter & Hettie

Een geweldige reis toegewenst! Wat leuk dat wij kunnen meegenieten!

Evelyn

Een hele goede reis Marianne & Simon!!! En geen zorgen over het werk hè? We zorgen ervoor dat de ambtenaar goed zit & er geen stapels aanvragen op je liggen te wachten straks!! Geniet ervan! Lfs, Ef.

Annie van Schaick

Marianne en Simon, heel veel plezier tijdens jullie prachtige reis. Ben benieuwd naar de verhalen en foto's. Genieten maar!

Roland Nijhof

Beste Marianne en Simon,

Heel veel plezier tijdens deze mooie rondreis. Hopelijk hebben jullie nog iets aan mijn reisverslag van vorig jaar (van ongeveer hetzelfde "rondje").

Groeten,
Roland

Patrick & Bianca

Hoi Lieverds,

Inmiddels zijn jullie aangekomen en hebben we elkaar gepasseerd in de lucht :)
Leuke website is Reismee en gaaf om jullie zo te volgen. Veel plezier en geniet van elkaar en de mooie rondreis!

Liefs Patrick & Bianca

wilmaaerts@gmail.com

Hallo lieverds, hoe gaat het met jullie? goede reis gehad? beetje moe? hoe is het hotel? wij zien jullie reactie graag tegemoet.
liefs W&W

Driekus en Anneke

Beste Marianne en Simon,

Leuk jullie verhalen van de reis, wij volgen jullie, mooie foto's. Geniet van alles zoveel mogelijk.

Driekus