Simon-Marianne.reismee.nl

Route 66

We wilden vanmorgen rond 8.30 uur wegrijden en toen begon een ander avontuur. Er kwam een fransman naar ons toe die geen engels kon spreken en zocht iemand die hem kon tolken. Hij wilde nl. 2 dagen langer zijn rv huren, maar dat lukt niet in het frans! Dus Simon was de reddende held. Hij ging met hem mee naar een telefooncel, maar dat viel niet mee! Aan de ene kant engels aan de telefoon en de andere kant iemand die frans staat te praten. Er moest natuurlijk een creditcard gehaald worden, maar  na een uur is het gelukt en de fransman blij en bij Simon stond het zweet op zijn hoofd! Ik heb ondertussen wat boodschappen gehaald, dan was dat ook gebeurd. We reden richting de route 66 en hebben op de route 66 koffie gedronken en een heleboel historie en nostalgie gefotografeerd. (Wim, we hebben een route 66 pet voor je hoor!) Toch wel leuk om gezien te hebben. Ik heb de route 66  een groot gedeelte gereden en daarna heeft Simon tot aan de rv camping in Lake Havasu city gereden. Een super de luxe camping 4x zo duur als in Bryce, maar we hebben dan ook 2 zwembaden en 2 jaccuzzis voor onszelf alleen. Het is hier gewoon heet(40 graden). We zullen vanacht wel met de airco aan moeten slapen. Morgen rijden we naar Palm Springs, dat zal de laatste hete nacht zijn. Daarna is het Los Angeles en de kustroute en dat is een zeeklimaat. Dus lieve mensen we genieten erg van deze luxe aan onze eigen zwembaden (ieder een) in de schaduw met een koel glaasje witte wijn.

marjanne.roukema@telfort.nl

wat klinkt dat allemaal heerlijk, zo'n vakantie. Jullie hebben er lang naar toe geleefd, maar zo te zien en te lezen ,genieten jullie ook met volle teugen. groetjes, Marjanne en Bert

Patrick & Bianca

WOW dat is wel heel luxe twee zwembaden!!! Klinkt allemaal wel als een super geweldige vakantie. Echt leuk om steeds jullie berichten te lezen. Geniet nog van de heerlijke 1,5 week aan de kust.

Hier begint de temperatuur weer omhoog te kruipen, dus dan is de overgang niet zo groot voor jullie ;)

Liefs Patrick & Bianca

Trees Lokker

Zooooo, doe maar duur heerlijk hoor super de lux
vakantie vieren.Maar dat hebben jullie wel verdiend.
Het gebeurd ook niet elke dag 2 zwembaden voor je zelf.We zijn reuze benieuwd naar al de foto's.
Nog heel veel genieten en tot ziens,
ome Gerard en tante Trees......

Wilmaaerts@gmail.com

Hoi lieverds zo 40graden is hot! En dan kan je niet zonder airco! He Els is op tv geweest en heeft dat goed gedaan, dapper hoor. Enne Wim is aan het zwoegen op zolder. Jeroen komt vrijdag helpen behangen. Fijn! Oh ja savonds hebben we kroatie avond. Lieverds wij wensen jullie goede verdere reis. Kvind nog steeds gaaf die blog. Alleen zou ik ook willen skypen I miss jullie. Knuffels van Wim en Wilma

Roland Nijhof

Beste Marianne en Simon,

Net terug van Skiaathos waar ik met o.a. Joop en Marian Beintema heerlijk 2 weken op vakantie was. Heb al jullie leuke reisverslagen bijna in 1 adem uitgelezen. Veel was voor ons herkenbaar omdat wij er vorig jaar waren, alleen jullie zijn veel sportiever dan wij (en hebben een betere conditie) en hebben toch veel andere dingen (helicoptervlucht, hiking, camperen en Route 66) gedaan. De Westkust is ook erg mooi en minder warm en daar kan nog wat uitgerust worden. Geniet van de resterende vakantie!
Roland

Joop en Marian

Hallo lieve Marianne en Simon,

Uit een heet Skiathos zitten we nu in een nat en koud Nederland jullie verhalen te lezen. Na 2 keer deze route gedaan te hebben is het ongelooflijk herkenbaar. Jammer dat jullie Monument Valley niet gedaan hebben, dat vonden wij ook een van de toppers, maar ja je moet nou eenmaal keuzes maken in het leven, toch !

Geniet nog maar van de rest van jullie vakantie want als je weer thuis bent dan is er heel veel werk aan de winkel als ik jullie zo hoor qua foto's.

Heel veel plezier en we zien uit naar de andere verhalen.

Dikke knuffel van Joop en Marian