Simon-Marianne.reismee.nl

Grand Canyon vervolg

Joechee we hebben de hike gedaan! Vanmorgen om 8 uur gingen we op pad. Eerst met de shuttle bus naar de Village daar op een andere shuttle naar het punt waar de hike begon. Eerst nog een kop koffie en om 9.45 uur gingen we van start. Het verbaasde ons hoeveel mensen naar beneden en naar boven liepen. Met sommige hadden we een kort gesprek. Zoals 2 engelse meisjes die de nacht in het dal hebben doorgebracht en om 2.30 uur in de morgen al op pad waren gegaan. Ze liepen dus al 8 uur en moe maar trots. Wij hadden ons voorgenomen tot aan de eerste restroom en dan terug (1 1/2 mile recht naar beneden). Naar beneden ging best snel, mooi pad en makkelijk om te lopen. Af en toe ezelpoep en dat deed ons aan onze tracking in  Nepal denken. We hebben er ruim een uur overgedaan omdat we natuurlijk foto's genomen en gefilmd hebben. Even een appeltje gegeten en dan weer naar boven. Het was erg warm, maar veel water drinken en steeds in de schaduw even stoppen. Het lukte ons om in 1 1/2 uur boven te zijn en hebben ons natuurlijk laten fotograferen door een voorbijganger bij het eindpunt. In het restaurant lekker zitten lunchen. Ik had een fruitsalade en Simon een hamburger. Daarna met de shuttlebus terug de Village waar we nog wat inkopen hebben gedaan. Terug in de camper de rest van de route besproken en die wijzigen we een klein beetje. We zitten nog steeds op schema wat de dagen betreft, hier wat korter daar wat langer!

Patrick & Bianca

Hoi Lieverds

Gaaf dat jullie de klim wandeling gedaan hebben. Dat hoort helemaal bij jullie vakantie!

Hier is het koud (gister max 11 graden) de koudste dag voor 3-6 in 26 jaar.

Dus geniet er maar van!

Dikke kus Patrick & Bianca

Wilmaaerts@gmail.com

Hallo lieverds ja geweldige ervaringen in de grand canyon. Herkenbaar! Hoewel, gezellige tentjes? Nee die waren er in 1999 nog niet.... Kzit nu in RET op weg naar mn werk. Het regent. Geniet lekker verder. Veel liefs van Wim en Wilma

Susanne

Wat maken jullie en hoop mij en ook leuk al die afwisseling. Jullie genieten volgens mij met volle teugen. Veel plezier!

JOYce

Fantastische sportievelingen zijn jullie. Wat een vakantie. Ik ga morgen 5/6 richting Friesland (weer met jack en truien) gemiddeld 13/14 graden en dat in juni. Hopenlijk kan ik nog een keer op het terras een boek lezen, anders weer binnen bij de verwarming.
Vandaag 4/6 pijpenstelen uit de lucht al uren. Genieten jullie zoveel als mogelijk in dat mooie uitgestrekte land!!! liefs en knuffel Al een Tim Horton bezocht met heerlijke bagels??

Marijke

Hallo Marianne en Simon, wat een geweldige verhalen! Om jaloers van te worden. Ik herken wel heel veel van onze reis, inmiddels vijf jaar geleden. Geniet van alle prachtige natuur daar en van het mooie weer! Hier in Gouda is het namelijk koud en nat. Hartelijke groet, Marijke

Bert en Janny

Net terug uit Corfu. Ook leuk, maar wat jullie samen beleven is wel heel erg leuk. Groot gelijk om nu te genieten nu jullie beidjes nog zo kwiek zijn. Nog heel veel plezier en we volgen jullie in het koude kikkerlandje.

Marga van de W

Hallo marianne en Simon,

Wat enenmooie reis hebben jullie.
Wij verdrinken bijna in het zuiden des lands.
Maar schitterend hoor met die foto's er bij.
Geniet er maar van.

Louis en Aat.

Hallo marianne en simon geniet van de mooie natuur.wij zitten nu in de winter met lots of snow in het zuider eiland.groetjes aat en louis.

Peter en Hettie

Wat leuk om jullie reisverhalen te lezen.
Geniet er maar van (maar zo te lezen doen jullie dat al met volle teugen).