Simon-Marianne.reismee.nl

las vegas

Gisteravond hebben we eerst een lekkere (biefstuk) gegeten en daarna erg genoten van een prachtige show van Cirque du Soleil. Om 23 uur was die afgelopen en hebben we om 23.30 nog het laatste optreden van de zeeslag van treasure island gezien. Daarna bij hotel Venetie wat gedronken, daar was het heerlijk rustig. Het was overal erg druk ivm Memorial day en dan  gaan de amerikanen helemaal los in Las Vegas! De prostitutie doet het goed, zoveel bijna blote meisjes op hoge hakken liepen rond en de pooiers waren kaartjes aan het uitdelen met blote foto's erop. We zijn voordat we naar bed gingen nog even gaan gokken, dat moeten we natuurlijk wel gedaan hebben. Ik was het al gauw zat : snapte niet hoe het werkte en de dollars bleven maar het apparaat ingaan, dus maar gestopt. We lagen rond 1.30 uur op bed en werden om 4 uur weer wakker getoeterd door alarm. Je schrikt je rot, weer vals alarm.   Vanmorgen rustig om 9 uur ontbeten en om 11 uur reden we weg uit  las Vegas. Leuk om meegemaakt te hebben, maar fijn om weer de natuur in te gaan. Vandaag zo'n 300 km gereden naar Zion National park door afwisselende natuur, vooral de valley of fire was prachtig daar hebben we zitten lunchen. Onderweg boodschappen gedaan bij een supermarkt met veel groente en vlees, wel bier maar geen wijn. Het is de streek van de mormonen en die verkopen geen wijn in de supermarkt. Rond 17.00 uur kwamen we op een mooie camping in Springdale (zion-natuurpark), op deze camping hebben we gelijk 2 overnachtingen geboekt. Morgen gaan we een mooie wandeling maken.