Simon-Marianne.reismee.nl

Yosemite

We hebben de 1ste nacht heerijk geslapen in de camper. Rond 8 uur waren we pas wakker. Gisteren hadden we een toastapparaat gekocht en hebben lekker toast met scrumble egg gemaakt. Thee gezet want een koffiezetapparaat is er niet. Lekker rustig aangedaan en om 10.20 uur namen we de shuttlebus naar Yosemite Center. Een rit van 1.20 uur. prachtige natuur en bergen we hebben genoten. Bij het visitor center eerst koffie met een broodje gehaald, dat broodje was zo groot! De volgende keer nemen we maar 1 broodje. Het museum bezocht, mooi en modern. Alles ziet er zo schoon en verzorgd uit in het hele park. We zijn naar de watervallen gelopen, door een park met Sekoia bomen. Yosemite is de moeite waard, hier zouden we best meer wandelingen willen maken, maar ja we hebben een hotel geboekt over 2 dagen in Las Vegas anders waren we hier langer gebleven. Vandaag maar 80 foto's genomen want we hebben niet zo'n hele grote tocht gemaakt. Om 15.20 uur hebben we de shuttlebus terug genomen. Een biertje in het zonnetje zitten drinken en wie komen naast onze camper staan. De 2 nl. stellen die we bij camper verhuurder tegenkwamen. Die hebben een grotere camper, die we even hebben bewonderd. Zij blijven hier 3 dagen staan. Bij het zwembad hebben zitten internetten en gaan dan onze diepvriesmaaltijd klaar maken. Hopelijk komen we morgen een goede supermarkt tegen.

Wim

Alles heel herkenbaar, van veel tijd om aan een camper (RV) te komen, de omvang van alles in de USA (broodjes), prachtige NP's en steeds keuze's moeten maken, dit is mooi ,maar dat ook. Veel plezier nog en bekijk de USA niet alleen door een zoeker van een camera.
Gr Wim

Dick en Yvon

Hallo lieverds wat leuk dat we jullie kunnen volgen. jammer he dat je niet in het park langer kon bljven. Dat is het gevolg van dat je vantevoren een hotel afspreek.Verder wensen wij jullie veel reisplezier en hopende dat je meer supermarkten tegen kom die echt van alles hebben. Hoe is het weer bij jullie? Bij ons is het prachtig we hebben 28gradenWe lopen vandaag de laatste rolstoelvierdaagse. We zijn uitgeteld als we weer thuis zijn, maar de mensjes vinden het onwijs leuk dat ze ook weer eens buiten komen. Simon, Marianne een dikke knuffel en tot bericht weer. .

Patrick & Bianca

Hey lieverds,

Klinkt allemaal goed zo te horen! Hier is het heerlijk warm, netzoals aan de Algarve vorige week :)

Het is nu 13:13 uur en ik ben nog steeds in afwachting van een telefoontje.... zodra ik wat weet hoor je meer ;)

Vanochtend in Clingendeal gelopen, daar staat alles prachtig in bloei.

Liefs Patrick & Bianca

Conny en Guus

Hoi Globetrotters,
Leuk allemaal te lezen. Idd in Yosemite is het prachtig.
Hoop dat jullie nog wat wilde beesten kunnen spotten.
En dan naar het gokwalhalla.....
Veel plezier en geniet lekker daar.
Groetjes Connye en Guus

aad hoeboer

Allemaal bekende namen die ik lees. Maar nooit ben geweest. denk aan jullie lijn!! Die Amerikanen vreten zich helemaal rond! Dus dat betekent flink wandelen!
En toch zeg ik ,,ook al dat lekere junkfood proberen. Maar het is verstandig om 1 maal met z,en 2 te delen!!
Leuk he! met een camper reizen!

tante Trees

Hallo lievertjes,
Hier weer 'n woordje van ons na 'n zeer nare 14 dagen
maar dat hoor je wel bij terug komst. Nu genieten we
van de schitterende reis die jullie maken. Hebben julie
al 'n goede supermarkt gevonden? Dat zal toch wel,
want daar komt het idee van supermarkt vandaan.
Het weer hier is geweldig,in de tuin is het wel 30 graden dus wel heet hoor.
Tot horens,
dikke knuffel van ome Gerard en
tante Trees.....

JOYce

Hallo M&S, jullie zijn alweer een week op reis, ik hoop dat jullie ook in LV een leuke tijd hebben gehad en nu weer op weg zijn door de prachtige natuur naar jullie volgende avontuur. Kunnen jullie al koffie zetten? VS-koffie smaakt totaal anders. Heel veel liefs uit het nu warme Zoetermeerse maar met veel wind.

Peter V

Hoi Marianne/Simon,
Leuk op deze manier jullie reis een beetje mee te maken.
In een korte tijd al heel veel gezien en straks thuis heeeel veeeeel terug kijken. Je moet er niet aan denken dat je nog fotorolletjes gehad zou hebben. Zou je vast moeten bijbetalen voor extra bagage. Veel plezier en blijf genieten