Simon-Marianne.reismee.nl

het avontuur gaat beginnen!

We waren al weer om 6 uur wakker. Om 7.30 gaan ontbijten en om 8.30 uur Cruise America gebeld om ons op te komen halen. De shuttle kwam ons om 10 uur halen. Het was een uur rijden en we gingen over de Bay Bridge en hadden zo nog een mooi uitzicht over San Francisco. We hadden speciaal een early bird boeking gedaan zodat we snel met de camper weg konden rijden. Het pakte iets anders uit! Het was een uur wachten totdat de camper werd toegewezen. Bij de inspectie van een oude barrel zag Simon een fikse lekkage, dus deze camper accepteerde we niet. Dit betekende dat er een andere camper in orde gemaakt moest worden en dat duurde wel even. We gingen pas om 14.30 uur rijden en moesten ook nog boodschappen doen. Weg tijd winst! De Walmarkt was groot met vooral non-food er was geen verse groente en vlees te koop. Dus maar wat blik ingeslagen en spaghetti en rijden maar. Simon kon al gauw goed overweg met de camper, gelukkig. We zaten alleen in de spits dus behoorlijk druk. Onderweg mooie landschappen gezien en ook veel windmolens. Veel zwarte koeien liepen over de heuvels, een beetje het cowboy gevoel kregen we daar wel bij. Rond 19 uur waren we op de KOA camping. Gelukkig nog met licht, want de wegen waren niet verlicht.

aad hoeboer

wat een leuke verhalen! Jullie maken ook een heleboel mee! Geniet ervan. Ik ben benieuwd naar de foto,s en eventueel video.!