Simon-Marianne.reismee.nl

2e dag

Vanmorgen waren we vroeg wakker en zagen dat het erg mistig was, dat worden geen mooie foto's van de golden gate was mijn 1ste gedachte! We hebben in het restaurantje van gister toast met ei en fruit gegeten en dat beviel beter. Daarna naar de camera shop om een oplader te kopen. Bij de 2e shop was het raak. Ik was zo blij als een kind. Het zou toch vreselijk zijn. Het hele jaar lopen verheugen om super foto's te maken van de parken en dan zou dat niet kunnen! Daarna naar het beginpunt van de cable car gelopen. Er stonden al veel mensen te wachten. Het is echt de super attractie in SF. Simon hing uit de cc en heeft de rit gefilmd. Wat een heuvels en hoogte verschillen. In fishermanswarf een tendem gehuurd en fietsen richting de golden gate. Er stond een stevige wind en het was best fris. Op de gg was het zelfs erg koud door de mist. Af en toe kwam de zon door en nam ik snel een paar foto's. We hebben na de gg in Sosoulito samen een pizza gedeeld en daarna de pont genomen. En er was weer een hele lange rij bij de cable car. Toch bleven we wachten want die klimpartij hadden we geen zin meer in. Daarna een pie ggeten in een gezellige ierse pub. En dan de koffer pakken want morgen is het vroeg op. De camper gaan we ophalen en gaan we verder met het avontuur .

Ineke van Joolingen

Hoi Marianne en Simon.
Wat een mooie reis gaan jullie maken!
Leuk om jullie te volgen, geniet er maar volop van!!!
Als jullie terug zijn vind ik het leuk om weer eens af te spreken, dan is mijn verbouwing ook klaar.
Liefs Ineke

Bianca & Patrick

Hey lieverds,

Zo te lezen hebben jullie het naar je zin! Wat een verhaal over je oplader en de koffers stonden al twee dagen klaar ;) Gelukkig is de VS van alle gemakken voorzien en kan Mama weer naar hartelust fotograferen.

Heel veel plezier met de eerste camper dag!

Liefs Patrick & Bianca

Anita & Piet

Hoi, lieve buurtjes,

Wat een begin; jullie missen de fitnessclub in ieder geval niet zo te lezen.
Wij kijken graag door jullie ogen mee en verslinden jullie belevenissen met elke letter, punt en komma.
Wij wensen jullie een veilige en prachtige tocht door mooie gebieden.

Groetjes,
Anita & Piet

Aat en Louis

Hoi geniet van de mooie natuur en alles wat julie gaan zien groetjes van ons.

Joyce F.

Oh that brings back memories, camper ophaal dag. Geniet van jullie reis, reis veilig, hou elkaar vast als jullie op stenen lopen, je weet maar nooit:) en geniet van elke nieuwe dag. leuk jullie verslagen te lezen.

aad hoeboer

Mie eke en Emiel zijn ook op de gg geweest. Het is bijna altyd mistig. dat komt ook door een mistral of een bepaalde wind die daar waait. Dus wees blij dat jullie wel af en toe zon hadden! Geniet ervan.!!