Simon-Marianne.reismee.nl

de reis gaat beginnen!

Om 7.30 uur halen Wilma en Wim ons op om naar Schiphol te brengen. Heerlijk luxe, dus we waren om 8.00 uur al op Schiphol. We konden bijna gelijk de koffers kwijt, dus 3 uur ons vermaken op Schiphol. We vetrekken op tijd om 11.15 uur en komen na 10 uur op Chicago aan. De 5 uur wachten daar duurde lang. Er waren een aantal eettentjes maar verder niet. Ook erg warm. We waren blij dat we op tijd vertrokken. Het was een klein toestel en kregen alleen af en toe water. Om 21.15 uur zijn we geland, onze koffers stonden al klaar en de shuttle ook. Om 22.00 uur zaten we al in het hotel. Totaal 22 uur gereisd en bekaf. Nog een biertje in het hotel gedronken en met een belg zitten kletsen, die een rondreis deed van 16 dagen kriskras door de USA. Rond 23 uur lagen we in onze super grote bedden. D

Annemieke

Valt even tegen toch zo'n reis maar, het gaat nu echt beginnen! Ga er lekker van genieten, neem je tijd om alles te ontdekken! Wie weet, misschien worden jullie net zo Amerikafiel als wij zijn. Geniet! Dikke kus van ons.