Simon-Marianne.reismee.nl

24,25 en 26 mei

We hebben 2 dagen geen wifi gehad, maar hier zijn we weer met onze avonturen. Donderdag zijn we om 8 uur vetrokken uit de KOA-camping Mariposa. We hebben een prachtige rit door Yosemite gehad, langs meren, sneeuw bergen en dalen. Een wandeling door Sequia bomen gemaakt van een uur. Bij het mono lake hebben we gelunched, broodje tonijn samen gedeeld dat was meer dan genoeg. Daanra heb ik gereden en dat viel me best mee tot aan Bishop daar hebben we boodschappen kunnen doen, dit keer veel grote verpakkingen oa. 2 kg aardbeien maar dat geeft niet we hebben nu voor een paar dagen eten. Op naar de camping! We komen terecht op een natuurcamping, dat betekent geen wifi een zelfs geen toilet en douche. Ach voor 1 nacht kan dat best in de camper. De volgende ochtend zijn we ook rond 8 uur vetrokken, want we haddeen een lange rit voor de boeg door Death Valley naar Las Vegas. Het was een mooie tocht met veel wisselende woestijnen maar ook erg veel wind en veel hoogte verschillen. Het klapperde flink in de camper en ik moest een paar keer naar achter om ramen vast te zetten. Het rijden was best zwaar dat hadden we niet verwacht. Ik was blij dat Simon deze rit reed. Onderweg paar keer uitgestapt om foto's te nemen en ergens koffie te drinken ook een leuke pet voor Simon gekocht met Death valley erop. Het valt ons op hoe mooi schoon het overal is en mooie winkels met mooie spullen ook in de middle of nowhere. We kwamen om 16.00 uur in Las Vegas aan, maar dan is het de juiste afslag pakken en een parkeerplaats achter het hotel vinden. Dat duurde wel een uur, want het is flink doorrijden op de strip en even stoppen is er niet bij dus afslag gemist dan is het doorrijden. Rond 17.00 uur liepen we het hotel in en dan is het eerst door het casino om bij de receptie te komen. Ik kan het nu ook zeggen wat een gekte allemaal en wat groot zo'n hotel! We hebben ons opgefrist (kamer op de 18e etage) en zijn gelijk gaan lopen naar hotel Venetie dat naast ons hotel Imperial ligt. Geweldig mooi hoe ze dat gemaakt hebben met een blauw wolken plafond net echt. Ook gondels die door het hotel gaan en leuke terrasjes. Het sfeertje is echt italiaans. We hebben er wat gedronken nachos gegeten, weer zo'n onwijze bak vol. Een paar jongens aan de bar er blij meegemaakt. Daarna verder over de strip de vulkaan gezien bij Mirage en de fonteinen bij Balachio. Daarna door Ceasers palace en Parijs Las Vegas en daar hebben gegeten, geweldig lekker mals vlees. Vergelijksbaar met ossenhaas. Simon natuurlijk steak. Rond 23.00 uur in hotel waar we gelijk in slaap vielen van een vermoeide dag. Om 3.30 uur werden we door een alarm gewekt, we dachten bran, dus snel eruit kleren aan tasje met spullen gepakt. Het bleek vals alarm gelukkig en vielen gelukkig weer gauw in slaap. Vandaag met de monorail gegaan dat scheelde een hoop lopen en dat moet je toch al in al die hotels. Van de ene kant van de strip New York, Luxor en Excalibur gezien en daarna met de monorail naar de Stratisphere. We kregen oudere korting omdat we 55+ zijn! Daar gingen we met de lift omhoog en hebben daar een prachtig uitzicht over Las Vegas gehad ook een broodje gegeten. Terug met de monorail naar ons hotel voor een douche en dutje want vanavond gaan we naar Cirque due Soleil. Dit was een lang verhaal morgen krijgen jullie de foto's erbij.

Teun en Wil

Hallo Lieverds,
wat fantastisch allemaal en wat een verhalen,fijn dat jullie zo genieten.Kijken uit naar de verdere verhalen.
Groetjes:Teun en Wil

aad

Leuk al die verhalen!
MAAR ,ik mis het gedeelte waar jullie gaan vertellen. dat er miljoenen door jullie zijn gewonnen? Hebben jullie niets vergokt? Ik geloof het niet.
Maar alle gekheid op een stokje.... Ik ben blij dat jullie genieten. En van een dagje NIET wassen krijg je niets van! Ik spreek uit ruime ervaring. De natuur is het belangrijkst!. geniet ervan! groet aad

Joyce F

Wat is jullie verhaal herkenbaar, camping in het natuur en niet wassen. Grote "schalen" met nachos. Maar zo te lezen genieten jullie wel van alles.
Enjoy!!!!

Anita & Piet

Lieve buurtjes,

Wat een fantastische verhaal is dit. Het lijkt wel of we in een film zitten en het allemaal meemaken. Zijn jullie al naar het casino zelf geweest en hebben jullie de vakantie al terugverdiend?
Met jullie poesjes gaat alles goed; ze zijn heel blij als er iemand binnenkomt en eten keurig hun eten op. Muzz wilde vandaag niet meer terug naar haar eigen huis; ze vond het eigenlijk wel leuk in het buurhuis.
Lieve mensen, geniet nog met volle teugen jullie volgende belevenissen en keep us informed.

Anita & Piet

Bianca & Patrick

Hoi Lieverds,

Wat heerlijk om het zo met jullie mee te beleven! Wij hebben gister genoten op de boot bij W&W. Het weer is zo mooi hier ;)

Veel plezier en geniet!

Liefs Patrick & Bianca

Yvon en Dick

Wat heerlijk dat jullie je zo vermaken. Was het niet erg heet in dead valley? Als je dit leest ben je Las Vegas alweer voorbij. Op naar de volgende plaats alwaar we natuurlijk weer iets van jullie willen lezen. Blijf in ieder geval gezond en dat moet wel met zoveel aardbeien.
Groetjes Yvon en Dick

Conny en Guus

Mooie reisverhalen globetrotters.
Leuk om mee te lezen wat jullie daar doen allemaal, geeft ons ook een beetje een reisgevoel.
Groetjes Conny en Guus